230809

Ååh :/ Jag kan inte få in en header i bloggen! Shiet jag blir galen :@ gör liksom allt rätt, elr tydligen inte då. Ooh! Jon kom precis in med en fet GODISskål! :D blev på bättre humör :) menmen måste fixa nån som kan detdära! Fuult utan. 
Att vara barnvakt åt småkussarna gick finfint :) Dom är rätt underbara, särskillt lilla Vilja! haha vilken ängel hon är asså<3
Känns konstigt med skola imorn, är ju inställd på lov. Att lägga sig i bra tid på en söndag för att komma upp imogon känns.. konstigt :/ Och nu ska jag till Aspebo som ligger på andra sidan Skinnsberg så det blir ännu tidigare än vanligt. Bra att jag har fått öva på det i tre dagar nu ;) Känns faktiskt inte så farligt, får en liten cykeltur varje morgon , tycker det är ganska trevligt! 

Mål ht 2009: KOMMA I TID TILL SKOLAN!
behöver inga fler, bara jag får till det där lilla blir jag nöjd! 

Nu är det mys med gooodis<3 och en behövlig dusch, haha! 

Kommentarer
Postat av: Diza

Jag kan :)

2009-08-24 @ 17:36:03
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0