Äppelpäppel

Min bror och jag måste vara totalt helt jäkla otroligt dumma i huvudet! På dagarna har vi inget att göra för båda är för lata för att hitta på nånting. Sen på kvällen blir vi plötsligt pigga och går då ut i vår trädgård, hehe, som vanligt då. Då händer det alltid grejer! Som förra gången med tvillingarna :) Idag hittade vi ett ASstort rör! Vi la oss en bit ifrån varandra och pratade genom röret, FYFÄN vad bra det hördes! Man kunde liksom viska supertyst och typ 5 meter bort hördes det jättebra! Coooooolt! Sen tog vi små äpplen från trädet och rullade till varann genom röret :) inte KLOKT vad töntiga man kan bli ibland, men med lite flumm på det hela blir allt kul :) Men såhär kan det inte få fortsätta längre! Jag måste börja göra nånting, vad som helst! Men jag tycker iaf att röret va ballt :P
Sen lagade jag pannokakko!(pannkakor). Dom blev, hmm.. WONDERBARA! Shiet jag är bra! :D kunde bero på hungern också, kanske. 

På fredag ska jag till västerås, kanske kommer och våldgästar någon av er sbgare sen! Vi får se ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0