Barcelona

Jahopp,  livet rullar väl på .. Kom hem från Barcelona för ett par dar sen :) riktigt najs! Har typ BOTT i Skärsjön nu senaste dagarna, mamma har fått badryck och vill åka dit hela tiden , (vad fan är det me na liksom?) Men kul att vädret är tilllbaka i alla fall(y) Fick besök av moster och mosterman också, dom sov här en natt innan det bar iväg till Dublin :) Deras son, dvs min OTROLIGT coola kusin har fått jobb där på en bank som är kinda omöjlig att få jobb på, men jag lovar, han är helt fantastisk :O han är bäst, och SVENSK! :D haha men det är kul iaf. Nu har jag nyss badat i skärsjön (IGEN), och nu vet jag väl inte vad jag ska göra (som vanligt!) bror sitter och kollar på Gullivers resor! Tummen upp på den säger jag bara! <3 Tror jag ska rycka upp mig och joina :) BALLT!

Och jag saknar fortfarande sbg så in i MHMMMHMHMHMh!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0