MSN

Jahopp, då har jag en ny msn då - [email protected] :) ni förstår att jag har varit lite klurifax där va? x) Sen hade jag tänkt att bara, byta mitt tema också helt enkelt. Jag är så TRÖTT på detta nu med en ful header som jag inte får bort! (Har inte tagit mig tid att försöka lära mig hur man får dit sin egen :P) men, det är ju så segt, det byter aldrig! :/ jag får kämpa vidare med teman och skit :)

Snart börjar skolan också, hmm. Jag tycke faktiskt det ska bli LITE kul :) för det är bättre än att bara sitta här hemma dagarna i ända å inte göra nåt :/ dår är det iaf folk omkring en! Och så träffar man alla som man inte har sett på hur länge som helst!<3 Visst är det skönt med lov, men nu har det roliga vart! Har inget mer jag ska göra och då blir det lätt att man bara såsar och har långtråkigt. Men nu försöker jag rycka upp mig! Igen! 
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0