Ny design

Nu har jag ändrat min blogg ganska rejält :) jätteskönt! Ni kan ju tänka er hur jobbigt det blir efter ett tag med nästan BARA SVART! :/ Men nu är det ljust och fint tralala! 

Idag vaknade jag som vanligt vid halv 1. Inget funkar på mig, varken väckarklocka eller 100 väckningar av lillebror. Jag somnar om. All The Time! Lite synd tycker jag eftersom när man har ätit frukost och kanske gjort sig klar är klockan 3. Dan har nästan gått liksom, inte kuuuuuuuuuul! 

Jag bor granne med två väldigt väldigt väldigt irriterande små tvillingar i vad vet jag, 4-5 års åldern kanske. Det enda jag och hela min familj faktiskt, gör är att störa oss på dom då dom kan knalla in i vårt hus sådär utan vidare och bara stå och glo på oss och fråga VARFÖR DÅ? åt allt man säger. En dag som idag var min käre bror och jag väldigt rastlösa och visste inte alls vad vi kunde hitta på. Då kom vi på den lysande idén att ... mina damer och herrar: ................ GÅ UT! :D Det var ju fint väder också till råga på allt! Vår lilla vandring slutade vid studsmattan och vi, som dom feta och lata flodhästarna vi är, la oss och vilade med benen i vädret. Men, vad hör vi? Röster som kan tänkas komma från de irriterande tvillingarnas munnar! Vi har rätt, där går dom. Min andra pensionerade granne är ute och klipper gräset och tvillingarna går efter henne, på led! Vart hon än går är dom efter henne och helt enkelt bara, stör! Bror och jag såg den fina chansen att för en gångs skull få ha, lite kul! Vi började smyga på dom, coola som vi är. Men det är faktiskt rätt roligt att kolla på dom, haha, men man måste gömma sig ordentligt för får dom syn på en, är det kört! Då kommer dom springande som små raketer och man blir aldrig av med dom! Men det hände, en av dom fick syn på oss och började springa mot oss. Vi hoppade genast ner och började fly runt huset. Som tur var gav dom upp, vilket aldrig har hänt förut, och gick tillbaka till gräsklipparn och fortsatte tortera pensionären. 
Kan säga att jag aldrig haft så kul på många dar.

Jag vill tacka för att du läste denna OTROLIGT spännande berättelse om hur farligt livet faktiskt kan vara här hemma! Varje dag är en kamp på överlevnad. Liv eller död!
I'm desperate, hell YEAH! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0