Nytt

Haha ojojoj nu har jag ändrat lite igen ;D jag tröttnar SÅHÄR snabbt! Men jag tycker det är bra att ändra mycket, då tröttnar man inte lika lätt och det blir roligare :)

Idag hade jag ställt väckarklockan på 9. Men jag ligger ju såklart kvar i sängen några timmar till. Sen äter jag frukost vid tvn och sitter  i soffan, pappa hade sovit där så det var så mysigt med täcke och kudde :) Sen la jag mig ner och sen... Kom jag inte upp igen. Jag somnade och sov hela dagen! Vaknade ju då och då och pratade med bror och så men jag låg där hela dan. För jag kände mig helt utslagen! JÄTTETRÖTT verkligen! och det är ju inte alls likt mig på dagen. Så det var ju absolut slöseri på näst sista dagen på sommarlovet men jag orkade inte annat än att ligga kvar och slumra :/ Sen blev det lite friidrott på tvn när päronen kom hem och sen tänkte jag nästan gå och lägga mig, dåsig som jag var. Men efter ett tag blev jag jättepigg! Såklart! Så nu sitter jag här på natten som vanligt och grejsar:) Men nu ska jag nog lägga mig, nattii!<3  

Kommentarer
Postat av: Diza

Hörde att du inte skulle komma på bröllopet? Tråkigt, men du får ha så kul på RFM ;) Vi ses nån dag(?) <33

2009-08-21 @ 16:59:32
URL: http://dizaskold.blogg.se/
Postat av: Julia

2009-08-22 @ 13:28:12
URL: http://julia
Postat av: Julia :)

Fin blogg,! :)

Jag diggar den!! hehe

2009-08-22 @ 13:29:49
URL: http://juliaspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0