School

Då var det första "riktiga skoldagen" :/ Tycker sådär. Det var kul att träffa lite kompisar o så men nu sluta vi kl halv 4 som vi ska göra varje dag nu, och så var det riktiga lektioner och inga stentroll. Men det är så det ska va :s Sen cykla jag hem, skjutsa Lisa lite ;) Gjorde oboy direkt! FYFÄN va jag va sugen på det asså! Sen satte jag mig här och så rann tiden iväg. Oj vad snabbt det gick, men gjorde ny design på bloggen, haha det är alltid roligt enligt mig ;D Har bytit igen! I am LOVIN' it! Nu lite green<3 Men sen kom päronen hem plötsligt och då kom jag på att jag skulle göra mat :O haha fick sätta igång direkt. Nu är det klart ska bara hälla i pastan! HAHAHHA (housewife?) 

PUSS

Kommentarer
Postat av: ewelina

guuh vaaa mysigt det vart att komma in här på sidan dåe :D haha när jag såg den tog jag upp händerna vid bröstet och bah ååhhhh :D hahahahahaha!!

2009-08-26 @ 19:29:22
URL: http://ewelinawestman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0