Skolfoto

Usch, är inte skolfoto det värsta som finns? Fyfan för det. Ska stå där och bli dålig på kort och sen sitta fast på skolkatalogen föralltid där alla kan se en,  inte kul. Men nu är det avklarat och nu tänker vi inte mer med det! Jag har bara kännt mig nere idag, vet inte varför. Kanske för att det har regnat hela dan, sånt där dugg som aldrig slutar :/
Kändes som jag inte hade nåt att prata om idag, därför kan jag nog uppfattas tråkig. Får nåt ryck då och då när nån annan säger nåt kul, som på matten idag! Men kan inte riktigt hitta den glada stämningen själv, lite synd men bara att kämpa på haha! Imorn blir det nog bättre. Alla har väl neredagar, eller? Kan kännas skönt att bara vara tyst nån dag i skolan, asså inte känna att man behöver prata och ha kul hela tiden. Men kan va svårt eftersom man bara blir ensam när man inte hänger med i svägarna. Ah, jobbigt det där.. Men HEY! Ingen har väl dött? Fan va tråk det här blev då men kan behövas ibland :)
Det är ju sånt här bloggar är till för!

Det som är min räddning på dagen är Simpsons och Family Guy! Kl halv 8 dubbel Simpsons och sen ett avsnitt FG. Haha för er som vill veta, älskart! (Nörd ohyes!)

Idag anmälde jag mig till Rock for moc! GUUH längtar! Sbgpower yeah! Ska bli så härligt att få träffa er igen, höra era röster, ja allt! Haha ja ni vet att jag älskar er alla<3 Snaaaaart!
Men nu börjar det bli lite sent här så ska nog krypa ner in my white bed. Heh jag med sömnbrist har kommit på VÄRLDENS grej! Hittade gamla skivor med "Roliga timmen", alltså massa korta sagor. Hur bra som helst att somna till dom haha, gamla minnen (y) Dom e väl inte så kul men man somnar bättre då, (A) GodNatt! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Jansson

jag ska oxå på rock for moc :D<3

2009-08-29 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0