Tema

Jaaa.. nu har jag bytt och ändrat och hållt på i evigheter men det är en grej som inte blev bra, så jag fick ryck, bara bytte grundtema och fixa lite saker så nu har en HELT ny blogg. Det berodde på temat den där krångelsaken men nu är det ordnat :)

Nu var det ett litet tag sen jag skrev men har väl inte haft så himla mkt att prata om. Det är iaf skolvecka igen och den här måndagen var hemsk till en början. Kom upp ur sängen försent och sen blev det ju bara bajs med allt, skulle ju möta Lisa men hon fick stå och vänta på mig då. Not good! Och sen, JÄÄÄÄÄÄVLAR vad vi cykla alltså! Min kropp var typ pajad när vi kom fram av ansträngning så på första lektionen kunde jag inte ens hålla pennan och skriva! Bara darrade och hade ont, haha.
Min kondis är..
l
l
l
l
l
l
l
l
-----> Här nere :/
Menmen dagen gick väl skapligt fort, satte mig på cykeln och åkte med Lisa, till Lisa. Var bara där ett tag för sen skulle hon på träning och jag skulle leka hemmafru igen och göra mat.. HATA! Men det gillades av familjen tror jag och sen flydde jag hit.
Ska ta och skaffa mig en ny mobil på ett eller annat sätt så jag kan ta bilder på dagen! Men det är bara att vänta på någon man gillar som är billig nog att köpa, men ärligt talat så skulle vilken som helst vara bättre än min! uuusch på den. Så länge får ni kolla på ägiga youtube klipp och systemkamerabilder! Puuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg Liv! Går du kvar i Skinnsberg? (:

2009-09-01 @ 19:29:59
URL: http://naah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0