Västerås

HOJ

Idag gick jag upp vid halv 7 (OMG!) Det gick faktiskt lätt :D helt UNBLEVBLE! Måste ju åka me mama till hennes jobb när hon börjar så då blire tidigt :/ menmen stolt är jag! Väl där så måste man ju vänta ett par timmar tills allt öppnar, seegt.. Satt och läste nån urtråkig hus & hem elr nåt sånt när en liten unge kom gående och stannade vid mig :) Haha fifan va söt hon va!<3 Hon bara stod och titta på mig och sen börja hon skratta x) Lite konstig men sen börja jag prata lite me na, haha asskönt sällskap! :D Sen gick jag ut på stan ett tag och köpte typ ingenting ;P elr jo lite smink. Sen va mamma klarre. Då skulle hon åka hem men hon gick ut och letade klänning i stället :) sofia och johans bröllop snart. Jag passa på och köpte en kul jacka jag såg ;;) Japp sen skulle vi hem iaf men vem ser jag då?? ANNIE <33333 haha jag lyckas alltid träffa nån sbgare i västerås :P Så härligt att se henne fan va glad jag blev :D och snart (elr snart och snart) är det rock for mock och då hoppas jag att jag får se alla igen!<3 usch va jag längtar! Vet ni va jag gjorde sen? Haha dammsög hela huset:P (inte frivilligt då, fan inte min stil xP) SNART BLIRE PIRRE!(pizzaaaa)

(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0