Det va på tin!

Slutade tidigt i skolan idag! :D hade matteprov sista timmen, vet inte riktigt hur det gick. Kändes bra men det brukar oftast vara helt tvärtom. Sen skyndade jag mig hem för pappa skulle skjutsa mig till Västerååås :D Jag har inte köpt nobelklänning än så det va på tin.

Det blev en klänning från Vila och skor från det exklusiva skopungten! Mer hann jag inte och mamma kom sen och vi var så jävla hungriga så till slut tänkte vi bara på mat. Haha det måste vara första gången men mamma körde faktiskt in till donken när jag sa det (mer på skämt). Det är mer pappa och jag som gör sånt, inte mammas favvorestaurang precis ;) Det var GOOTT! Jusste hahaha jag hann ju faktiskt med att klippa mig!

Nu blir det hårt fysikplugg eller grey's. Hmmmm...... ;D

Kommentarer
Postat av: Ylva

"Skopungten" - låter suspekt...

2009-12-04 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0