Back on track

Hemma nu :) Gjorde massa saker, ofc kan man inte skriva allt här, det är problemet med blogginlägg! Innan vi åkte till Älta så åkte vi in till Skarpnäck och hälsade på Maria och hennes familj. Kan säga att hennes dotter, som är typ 1 år ser ut som ett troll! Asså ett väldigt sött troll, helt positivt ahah. Jag får sån hemlängtan! Och det känns konstigt eftersom mitt hem är här men en större del av mig är kvar där! Vem fattar? Bara jag antar jag, är den enda som har bott där.

Träffade nåra sunneborrare på stan, ojoj lika trevligt som vanligt. Thörn var som vanligt.. gick runt me nån jävla cigarr? haha steard<3 och Hedda var där! väldigt längesen :) Jag bara babblar, det är sent..

Vi åkte förbi globen på fredagen, den var helt blå med idols logga. Haha Anne jag åkte förbi dig!<3
Det roligaste va på hemvägen. Ni vet typ Blender elr vad dom heter på dansbandskampen? Vi åkte förbi deras turnébuss! hahaha rätt fult.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0