Fanananan

Jag ska hålla i fanan på skolavslutningen, hehe. Vet inte vad jag ska tycka om det egentligen, antingen är jag glad för det är typ värsta äran, eller så vill jag inte alls gå där i mittgången och skämma ut mig och är förbannad på det. Men är ju inte själv och det är ju bra, vi e fem stycken, tillsammans är vi STARKA!

Övade idag i kyrkan, riktigt kul ju! Typ höll på att lägga mig ner av skratt många gånger, för det är ju så fult! Det är faktiskt det! Vi kommer ut i mittgången och bah går helt stela fram och sen vrider vi och vänder på oss en massa gånger innan vi sätter oss ;)

Hahah precis när vi träna att gå så började Fredrik vinka och göra slängkyssar mot publiken som inte fanns. Asså jag höll på å dö! Han kommer säkert göra det på avslutninen också!
TAA TAA TA TAAA TA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0