HOJ

Girl you know I miss you I just want to kiss you,
but I can't right now so baby kiss me thrue the phooone.....

Jag lyssnar på musik det är vad jag gör. Den låten ovan är jag väldigt trött på så lite pinsamt kom jag på, hahha. Men man ska vara ärlig i bloggen, det var den jag lyssnade på!
Så sjukt skönt att komma hem. Hade fysikprov sista, men det tog typ 15 min för det va bara G-delen. När jag kommer hem på fredagen så andas jag bara uut! Som i fredagsmyslåten :D Man kan slappna av och göra något riktigt mysigt, ELLER VILT OM MAN KÄNNER FÖR DET! ;)
Ser ni hur avslappnad jag är? :D hahaha

Kommentarer
Postat av: Diza

SVAR: Japp, det har vi! :D Den låten är så jävla underbar! :D

2009-12-04 @ 16:59:08
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0