Nobel

Och så äntligen var det nobel. (xD) Gick bara tills lunch idag och sen fick vi gå hem och typ förbereda oss. Jag höll på att falla ihop av trötthet, vet ej varför haha, iaf så slockna jag i soffan till kl 3. Hahaha Jon bah, -ska jag sjunga för dig? :D skulle typ få mig att sova, knas..

Efter fix bar det iväg till parken, pinsamt som vanligt, sen åt vi nån weird förrätt och SEN! HÖR Å HÄPNA! Usch pappa, Johan och Pelle skulle uppträda. Satt och hade ont i magen å bah darra, vet inte riktigt varför men ville bara gömma mig, det va inte kul. Sen vart det Sture! Segt i början som vanligt men sen jäevlar blev det lite fart ;) Det var mkt bättre än det brukar vara och jag hade funnybunny(Y)
Ser bara ut såhär nu när jag kom hem ;P

Kommentarer
Postat av: emilia

så söt så <3

2009-12-11 @ 23:53:26
URL: http://emiliaaan.blogg.se/
Postat av: Diza

Haha vad söt <3

2009-12-18 @ 20:55:12
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0