Pepparkakor

Jag tycker ju inte ens att pepparkakor är så gott!

Skolan gick väl lagom segt, det är så KUL att berätta om skolan jag dör! :O på elevens val var det iaf hemkunskap och vi bakade peppiskakis. Inte kul för jag ska snart till mormor och baka som jag och jon alltid gör. Det blir alltid 100000 kakor och vi slänger typ allt för vi äter inte. Så det var ju bra att jag baka i skolan också! :/ menmen världen går inte under och pepparkakor skadar inte vad jag vet.
PUSSSS påär.
Hahah så fin! Alienöga!
POOOSE

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad är alienögat gjort av? Vi ska göra pepparkakshus nästa helg. Vi försöker oss på att göra vårt torp, hur nu det ska gå till....

2009-12-04 @ 16:02:03
Postat av: Liv

de består av grön glasyr

2009-12-04 @ 16:15:41
Postat av: Ylva

Jaha... smart. Tack för tips.

2009-12-06 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0