Sorry igen

Haha förlåt men det har vart en del på gång så jag har inte riktigt haft tiden att blogga, har ett liv! Duuh? ;) Men det har varit förberedelser för Nobel och prov och skit såå lite stressigt har det allt blitt. Ska skriva om nobel snart men i detta inlägg tror jag att jag säger..
Jag älskar verkligen jul! Värsta julstämningen överallt och Jan-Ole sätter t.o.m på en jullåt innan lektionen<3 Haha en rätt så töntig en men jul är jul! Kommer ihåg när man önskade sig typ allt i nån leksaksbok, man kunde liksom ringa in det man inte ville ha x) nu önskar jag mig knappt nånting, weird.

Hahaha kolla min lock! Dom där gömmer sig under mitt hår, så fult! hata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0