Tha christmasconcert!

Heeey ;) Hade julkonsert idag och det gick väl an. Var första gången jag var med i stråkkvartetten (alltså bara jag och 3 andra) lite pinsamt först eftersom man hör EXAKT allt man gör men det gick som tur är bra! Efter det åkte en del hem till staffan och jag åkte dit med diza, var kul hahah vi har inte träffats på typ 10001 år.

Det blev rätt sent så när jag kom hem var det bara å lägga sig och mysa, meen nu är jag här och skriver, tjugo i fyra.. U KNOW ME! Det är inte lätt när det är svårt. Kan bero lite på att jag vill spaaara på heelgen!
Hahaha såå snygg! Jag föredrar att uttrycka mig i bild!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Cool bild. Gjort den själv alltså?

2009-12-06 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0