Sundborn

Idag åker jag till sundborn på konfläger och om tre veckor konfirmerar jag mig! Det ni! Annars är det skönt med sommarlov och det är slappt, väldigt slappt. Men jag får ta och rycka upp mig :) Längtar efter alla på sbg (sundborn) och kan fan knappt vänta på att få se er! Gud alla är så härliga, I Love You All <  3 , idag iaf så slappa jag hela dagen och sedan tog mama och jag itu med packningen inför sbg, jävligt mycket packning. Ska ju va borta i tre veckor så det blir en hel del kläder. en fet väska och då menar jag FET! (pappa köpte den för att lägga sina andra väskor i den!) men när det var klart åkte jag och köpte bodylotion, duschcreme , hehe, och godis på det :P sen såg jag att man kunde köpa två filmer för 99 kr, så klippsk som jag är tog jag tillfället i akt och köpte mig "jakten på lycka", ASBRA film! och "bluesbrothers" (tänkt lite till pappa dårå ;P) Sen hamnade jag tillslut här :) bra det! så man kan blogga lite u know ;) SEES!<3

Kommentarer
Postat av: Nynna

Hoppas du har det bra på konfalägret. (?)

Man ser ju inte när du skrivit ditt inlägg så... du kanske har varit där ett tag nu. Och pappsen.... när fyller han? Välkommen till mitt bröllop....glöm inte att anmäla er. =)... och du... vi skulle tycka det var hurkulsomhelst om du eller du och nån mer, vågade sig upp på den öppna scenen. Kram i sommaren.

2009-07-15 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0