Länge sen

Hey san! Det var hur länge sen som helst jag skrev nått! Det var förra måndan och idag är det tisdag x) Menmen nu är jag här iaf och jag får ta och rycka upp mig med skrivandet :) Dagen var iaf bäst! Haha det var ju kul nästan jämt och jag va på flumm så då blir det lite extra vad jag än gör ;) Efter skolan satte jag och ewe oss på "plattan" haha, det börjar ju bli tradition nu! Men bara om det är fint väder såklart. Vi satt väl där nåra timmar, ett bra tag iaf och då kom mitt riktiga flumm! Haha gud jag höll på att kvävas av skratt och snacka om magmuskler man får! Sen drog jag och mamma upp till konsum (xD) för mitt levebröd va slut xP haha , nu sitter jag här och längtar till sommarn!<3


Kommentarer
Postat av: ewelina så klaaart

hahaha (hopprepsljud) men nu lär de ta låång tid innan solen ens våger kika fram xD

<33

2009-03-23 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0