Rockkarusell

Haj :D Igår var det rockkarusell på Sture :) Det var väl kul men det roliga är ju inte banden som spelar utan alla som e där xP Haha KattN och Isak stod för mitt skratt kan jag lova ojoj! Isak kändes snudd på full och det blev ju inte bättre när jocke kom ;) Haha anne och jag satt lite vid datan senare och VÄRLDENS BÄSTA YOUTUBE! Hehe säger inget mer av säkerhetsskäl! ;P Men men sen gick jag iaf hem när dom stängde och hemma var det nån bröderna Grimm :s Haha den sög men ibland så.. Denna lördag har det väl inte vart nån hejj på, kollat på en film men annars städat och spelat sönder :( FYYYYYY! MÅste hitta på nå skoj snart annars kommer depritionen snart! x) Ring mig eller vad fan som helst, bara gör nått.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0