Födelsedag

Idag fyller jag år :D wihoo 15 har det visst blivit, tiden går.. Men jag väcktes iaf på morgonen (ovanligt!) med lite fint sjungande av mama och lillen :) Sen bar det iväg till skolan, fick lite grattande här och var, trevligt (y)! Vi gjorde också klart vår film idag, nu är den helt klar! Hur bra som helst, hoppas vi tar hem det hela xP Och tack Dizzeluuurig för allt götte! Det behöver jag ju ;) Sen gick jag hem och väntade på mormor som skulle skjutsa mig till forseen :D Det gick ganska bra, Tindra juu<3 Hon hoppade som en galning, kul! Sen blev det lite mer grattande hemma med heela familjen, fick bra grejs. 
Högtalare, (samma vita som min dator!)
Grejer från Kicks (av Jon hihi ;) 
Vågtång
Bok ("om jag kunde drömma", hoppas den är bra då)
Påslakan haha

Tack för en FIIN dag :D och vädret lyckades hålla i sig, trots omringandet av svarta, regniga moln :) PUSS

fyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0