Tag sen

Jaha, då var det ett tag sen jag skrev igen då :/ fan jag skulle ju hålla igång! Aja det har iaf hänt massor med saker ju, har inte skrivit sen i påskas tror jag. Har ju hunnit med ett till konfirmationsläger nu och nu VAR det ett riktigt läger :) En vecka, förra gången var det en helg, inte så mycket att komma med men nu var det bättre, och man lärde känna alla bra och så. Sen var det prao på FORSEN direkt efter :) Oj vad jag hunnit med, det var en lyckad vecka med massa skoj och slit, lööve forsen<3 Sen var det tävlingar på helgen, då var jag kvar och kollade iaf på ungdomarna :) duktiga alla va (y) men när jag satt där och hade det som trevligast i slänten och kollade på de balla ekipagen och fotade som en galning, anföll solen mig utan att jag märkte det. Och där satt jag utan en skymt av något skydd och förvandlades till en tomat. Det är sant, TOMATröd! :S Såg hemsk ut hela helgen som återstod men som tur va(!!) gick det röda bort till skolan började och det var bara bruunt, alla trodde jag hade varit utomlands elr något. Det var ju bra. Sedan har det bara flutit på med skolan och så och nu sitter jag här och har skrivit av mig ordentligt! s k ö n t . 

I övermorgon fyller jag FEMTON :D
        
         

Kommentarer
Postat av: Diza själv

Hejhej <33 Grattis i förskott ;) Men du när vill du ha din present imorn? :P

2009-05-05 @ 13:25:34
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0