Busy day

Jao hälsodag idag. Det var väl si och så haha först kondominfo. Sen lite bakande, morotsmuffins, så hiiiiimla goda!<3 Efter det fick vi HIV AIDS info x) hon som prata var jätteirriterande, hmm. Menmen sen skulle vi gå till lurbohallään och BOEWLAA! Vägen dit skulle vi gåå gå gåå och det sög :/ gick hem till mig i förbifarten och tog cykeln istället haha. Jag har inte bowlat på år och dar, (sen i somras) så jag tyckte det va skoj! PONTUS DISCOKUNGEN lyfte ju hallen ett par meter kan jag ju säga hahaha fan va kul!

Senare denna dag åkte jag och pappa till västerås för att hämta mamma sen åkte vi till John Bauergymnasiet på öppet hus. Det var jättefint och rektorn var 100 år yngre än dom jag är van vid, haha trodde inte det fanns rektorer under 60 liksom! Dessutom kunde han allt om skolan vilket också var ovanligt. FÖRRESTEN JAG TRÄFFA JESPER! Jag blev så glad du gjorde min dag! Tänk om vi hamnar på samma skola ??! Det skulle vara.. nääe FÖR bra.

På vägen hem körde jag och pappa in på drive in mackedonkan. Ohyes we ARE fatto! Det var längesen hehe det gav mig en skarpnäckkänsla, vet ej varför. Kanske det att åka hem i mörkret i en större stad med lysen som åker förbi och känna matlukten och ha det narrenajs med pappa. Åh jag saknar stockholm..
Om du läste, förlåt det blev långt och jag älskar dig :)






Kommentarer
Postat av: Julia

John Baur skolan är hur bra som helst! :)

Älskar skolan, har du bestämmt dig för att gå där?

2009-11-15 @ 11:50:19
URL: http://juliaspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0