Hej kyrkan

Häj. Igår skrev jag inget, vet ej varför haha. Det kom iaf släkt kl 3 elr nåt och åt paj här. Efter det åkte vi till kyrkan och gick ner till morfars och farmors gravar och tände ljus. Det är så fint för dom har ingen grav med gravsten utan dom har kremerats och ligger i ett litet hål i jorden, ah det är övertäckt, med bara en namnskylt över. Mycket lättare att sköta och det ligger lite avskillt längst ner på kyrkogården och kallas asklunden.

Sen inne i kyrkan ropade dom upp namnen på de döda väldigt kul sen gick vi heem. Jon och jag fick FF (OMGGG) och kollade på filmer. Det var gårdagen och min halloween hahaha :) Pusssss!


I våras när morfar gravsattes


Kan tänka att dom är som två stadiga träd med rötter som går djupt
ner i mitt hjärta, haha det är ju bra. Jag kommer iaf aldrig glömma :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0