Förlååt!

Okej jag har vart världens dåligaste på att uppdatera dom här dagarna men jag orkade helt enkelt inte! Man kan ju känna så ibland men nu får jag väl berätta om helgen iaf :)

På fredagen hade vi lite parti parti hos Bianca, det var helsike kul och jag kom hem lite virrig och trött då så jag orkade inte skriva.

På lördagen hämta evelina mig och sen åkte vi till västerås och såg på "this is it". Den var rätt så bra, inte superduper då men man kan ju fatta att det inte går att göra så mkt med lite filmklipp från repetitionerna ;) Fast coolt att se honom! Efter det vart det sture och rocken, kulkul. Hemma tittade jag på film och tv till kl 2 typ, sen råkade jag sitta vid datan till kl 6, oooops, shhhh!

Söndagar är söndagar! Man orkar ingenting ;) Jag var bara hemma och sen var vi bjudna på middag hos rolen loven modem kosem eller vad dom nu heter :D det var ju också trevligt, kom på i sista minuten att smulan (min ex kanin) var där, hade helt glömt henne x) fan va taskigt!
Idag har jag vart så hiiiimla duktig och pluggat KEMI :) jag tycker inte det är så svårt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: evelina

Det var mycket trevligt att kidnappa dig i lördags. Kul att ha sett filmen. kram

2009-11-27 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0