Körpa

Som sagt det hände lite mer idag än igår, jag har iaf inte hunnit blogga nåt. Skolan var vääldigt tråkig i början första lektionen religon. Ibland längtar jag verkligen tills jag får komma ifrån den här klassen, samtidigt som jag älskar den. Roligare blev det sen :)

Efter det kl 6 var det nåt brinellmöte i korpen. Kan säga att det sög lite, inte för att vara negativ elr nåt men killen som höll i det typ läste lite på ett papper om olika linjer, sen var det inget mer med det. Läsa på ett papper kan man väl förfan göra själv! Dåligt med info, dom verkade inte veta vad dom pratade om.. Kan också säga att jag aldrig varit så trött i hela mitt långa liv! HEEELT SICK! Jag satt och torterade och gjorde illa mig för att försöka koncentrera mig men så fort jag tänkte på nåt annat så åkte ögonlocken ner utan att jag märkte det. Jag kommer inte alls ihåg va dom sa. Men nu är det över och min trötthet försvann helt precis när jag hade kommit därifrån :) typical..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0