Livan häär!

Hejsan :OOO

Idag gick dagen både snabbt och segt, ungefär som en hare och en kanin och en sabeltandad råtta! Nejmen jag tänkte på nån hare och sköldpadda, finns det inte en saga som heter det? Rätta mig om jag har fel SNÄÄÄLLAA!? hahahaha..

Kemiprov idag förresten! Det gick bra tror (hoppashoppas) jag. Jag suger verkligen på kemi annars men jag fattade faktiskt lite av dehär (y) Sen var det nån nobel-mattetest? Haha man kan vinna nobelpris om man är bäst, SNART NOBEL JU :O seriöst det VAR faktiskt nyss! Det här är så läskigt, fan va tiden går fort! Det går ju snabbare och snabbare tänk dom som är typ 90 år, ett år måste ju va som en dag!


Damn he's a sexy biiaatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0