Örebro

Då var jag hemma från örebropraoen. Den var bättre än jag tänkt mig! Hon som "tog hand om mig" hette Josephine och var cool som fan ;) Båda dagarna gick vi ut på stan och åt och det var fika typ hela tiden haha. Jag höll mest på med layoutprogram och sånt, hur kul som helst faktiskt! :)

Nu har jag praoat en dag på Fagerstaposten. Det är segt segt segt. Men man får väl stå ut i tre dar. Det är en annan praktikant från fagersta där också, hon är faktiskt kul hehe vi gick och åt på nån kinarestaurant idag det var väl höjdpunkten x) Jusste när jag skulle åka dit med bussen var det nära att jag inte fick gå på för jag hade inget kort, men snäll chaufför jag åkte gratis! Sen kom jag inte ihåg hur det såg ut där jag skulle av så jag gick av i västanfors! xD haha jag fick gå in till Fagersta, tyyypiskt mig! Jag går alltid av fel :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0