PRAO

Nu tänker jag sätta igång och packa, gud vad jag reser överallt! Jag får nog snart ta och lugna mig tror jag :D Haha. Men jag ska praoa i Örebro hos pappas jobbarkompis, vet inte riktigt vad hon gör.. Ska bo hos faster med familj, mina älskade små kusiner haha, det blir nog kul. Jag ska bara praoa där i två dar och sen praoar jag tre dar på fagerstaposten. Vet inte riktigt vad jag ska göra där, jag tycker inte ens om fagerstaposten! Prao är hemskt, jag hatar prao, prao kan ta sig, bort med prao! :D (Såvida man inte tycker om sin prao då.)

Här jobbar pappa och KOLLA! Han fanns på Google! Hahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: kamilla

fin blogg du har !

2009-11-04 @ 17:30:06
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0