Bianca

En fydundrans trevlans tjej är bianca! ;) hehe fick skjuts av henne idag efter skolan, hade ingen cykel för jag fick skjuts av pappa i morse :O Liksom första gången sen vi började på Aspebo! Kul va det iaf hade väldigt roligt där bak på pakethållarn. Det hände lite grejer på vägen haha Anna prejades in i en hundbajslåda till exempel! Bianca och jag cykla värsta omvägarna för att få så lite uppför som möjligt, haha! Men det var lugnt för hon skulle ändå till konsum och köpa cashunötter. Haha jag vet att jag stavade fel. Men vi åkte tomhänta, jag som var så sugen på en munk! Dom hade värsta färska chokladmunkarna och det luktade nybakade bullar i hela affären

Hemma kollade jag och mamma upp reklambyråer på internet som finns i västerås. Tänkte praoa på en sån för dom ägnar sig år sånt jag gillar, tror jag! Hoppas bara att nån säger ja så jag kan lämna in den där lappen nån gång! Är sååå försenad..

Jag hatar prao! Vad är det för mening? Elr jo jag vet meningen men jag tycker det är jätejobbigt och trökigt! Bara massa krångel :/

Kommentarer
Postat av: lollo

om du praoar i västerås lär du ju träffa mig?! (och alla andra som bor här) ;)

2009-10-01 @ 20:48:27
URL: http://www.sserjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0