Bio

Hej alla glaada! :D Söndagen är visst som alla andra dagar, seg och lite deprimerande skön, vad sa jag nu!? Mamma frågade om jag ville gå på bio på Korpen, Slumdog millionaire. Typ alla säger ju att den är bra så det blir nog fina fisken. Var längesen jag var där, har faktist ett sånt där biokort! Det hade jag glömt, det är faktiskt ett fantastiskt kort, jag får gå på bio GRATIS :) Vilken jag vill (är 15 hoHO) när jag vill. Om det bara gick lite bättre filmer skulle det va perfekt, men den här filmen verkar ju bra. Är glad att kuna göra nånting denna dystra, glada söndag!

Kommentarer
Postat av: ewelina

den där boken tror jag är bra ahha ialf va djag höört xD

2009-10-11 @ 21:21:06
URL: http://ewelinawestman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0