Vinter+mygga=?

I morgon ska jag åka till Stockholm till mr Axel Thörn. Jag tror det blir awsome! Bra att hitta på något på höstlovet och äntligen åka nånstans, det var ett tag sen. Har saknat Emilia också<3

Jag kom på en sak, om jag hade gått i skolan idag hade det varit mörkt när jag skulle cykla hem som vanligt. Det känns som om det nyss blev mörkt kl 10 och det var vaarmt! Nu snöar det väl snart! Hur ska jag hitta hem om det är mörkt? Jag kommer cykla rätt ner i sjön ju! Nu blev jag rädd. Och tänk i vinter när jag ska gå. Det kommer ta dubbelt så lång tid och vid det laget kommer det va nattsvart :O Du store tid.. Pray for me!

Meen nu blev jag förvirrad. Jag smällde just ihjäl en mygga nu när jag satt här och skrev om vinter. Ska det finnas myggor nu eller är det bara Skinnsberg som är väldigt stört? :S


= WUUT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0