I'm back

Stockholm var bäst! Vi gjorde mycket men försöker berätta:
När jag hade kommit och mött Emilia och Thörn var vi i stan ett tag och träffade Lovisa. Sen gick vi och åt i kungshallen tror jag det hette, där träffade vi Alice och Jakob och BOLL! Helt plötsligt var han där, det var kul! Sen kom Viktor med sitt tåg så vi träffade honom. (Mille och jag såg Paow haha!) Åkte hem till Thörn och lämna min väska som jag hade släpat på hela dan och gick och köpte mat och så åt vi på kvällen, Alice var också med. Sen ville Viktor att vi skulle komma på nån fest som ingen visste vem som hade den haha. Men vi drog dit och jag lovar, finaste lägenheten jag nånsin sett! Jag och Mille blev kära i den. Det var väl lite pinsamt i början vi kände ju ingen men sen blev det lite fart på oss, hehe. En händelserik kväll/natt detdär ;)

Dag två sov vi bort. Mille väckte oss vid tre på eftermiddan, inte bra! Kändes jävligt dumt helt enkelt. Liksom vi gick upp när det började mörkna. Vi kontaktade Emil Sundberg och bestämde oss för att äta middag tillsammans. Vi mötte honom, gick och köpte mat och åkte hem till Axel. När vi var klara kom Viktor och Annie också och var med, trevlans! Sen gick vi till rummet och typ pratade och somnade.

Sista dan gick vi upp i BRA tid och begav oss till stan. Gick in på NK och Axel lurade oss att en tjej var Veronica Maggio, vi förföljde henne ett tag men det var inte hon hahaha. Vi kom på att vi skulle åka till Skarpnäck där jag växte upp! Det var verkligen en upplevelse kan jag säga haha jag fick en liten chock tror jag. Har hälsat på där förut men bara tittat. Nu plingade jag på där jag bodde och bad att få komma in, haha det var lite konstigt att gå där inne och inte bo där, dom som bodde där var jättetrevliga. Sen försökte jag träffa min granne men det var ingen som öppnade dörren, jag försökte lite till och då stack Fredrik ut sitt huvud genom fönstret hahah det var TYPISKT honom! Trött som vanligt. Han kände inte igen mig för jag hade blivit så hiimla stor! haha. Sen gick vi till min gamla skola och kollade, jag träffade min fritidsledare Kalmar-Anders haha det var roligt, han kände inte heller igen mig först. Sen drog vi till mitt tåg och jag åkte hem :/ Jag känner mig fortfarande konstig efter skarpnäckbesöket, alla minnen kommer tillbaka nu, hmm.

Det måste iaf göras om! Hade skitkul och I love you :D TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0