Fagersta

Jaojao skolan var väl som den var :) Hade biologiprov men asså jag kan inte säga hur det gick men man får ju hoppas på det bästa! Hemkunskapen blev typ misslyckad haha rätt äcklig paj, men jag äter allt haha jag blev iaf mätt på den. Efterrätten var bättre men gud vad man skulle kunna göra saker BÄTTRE! Nog om det.

Mamma drog med mig till fagersta för att kolla på skor? Haha lite kul jag hitta faktiskt ett par! Brukar jag INTE göra där. Sen åkte vi hem direkt och till ica. Där köpte hon mat? Och jag fixade bästa köpen hehe två filmer, (två för 99 är typ min grej.) Linas kvällsbok! MERCII.. Och happy feet (a) tycker den är ASsöt med bra musik :D Sen köpte jag en tidning för att ha nåt att gööra när jag ligger och inte kan sova! Träffa ewe där också, HEJ :) Det avslutades men en chokladkaka!<3
Den äger!

Kommentarer
Postat av: emilia

LINAS KVÄLLSBOK ÄR BÄST:D

2009-10-10 @ 18:09:02
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0