Fika

Haha fick se på världens fail idag. Vi, 9B var med i tidningen och det var bara så fel. Dom hade inte skrivit om något dom skulle skriva om, typ våra frågor om politik skulle väl vara bra? Men nehe. Dom skriver med fet text:
9B vill ha ett McDonalds. Det var ju på skämt och hade inget att göra med det vi pratade om, ääe nu är man irriterad!

Men till ämnet x) Haha efter skolan åkte jag till konsum för jag skulle köpa nåt. Vad kom jag inte ihåg när jag väl kom fram, haha så smart! Gick flera varv runt affären för att komma på vad det var, men det var helt tomt! Så irriterande. Sen kom Anne och Ewe haha det var ju lite kul sammanträffande. Dom köpte iaf lite fika medan jag försökte komma på vad jag skulle köpa. Då såg jag en skitäcklig gammal godislåda som skulle kastas och då kom jag på det! Jag skulle köpa turkisk peppar för jag bev så sugen på det när Lisa hade. HAHA!
Gott :D

Sen! Följde jag med dom till Ewe och åt kladdis, haha den var verkligen asgod! Skulle vara perfekt om inte Anne hade gjort grädden så äcklig. Det var funny iaf och vi gjorde fiiina videor och intervjuade tidningsgubbar xD Aaaaahaha! Efter det åkte jag och Anne hem och vi raceade hahah, jag åkte 30 km i timmen på cykeln! De ni!
Det är min älskade cykel I think♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0