Juste

Det är copertest imorn! Hemskt! Jag vet inte exakt hur långt vi ska springa men en sak är säker: Jag kommer dö :/ Har ju joggat där förut å så och jag orkar typ springa några meter och sen måste jag vila en ordentlig tid innan jag kan springa igen. Och nu måste man typ kuta hela vägen för att få bra betyg x) Inte kul!

Kvällen var bra haha nåt bra händer ju! Idol var också bra, blir jö spännande vilka som går vidare! Ska nog lägga mig och göra svenskaläxan nu, hehe ska skriva lite bara om min klass dikter, alla äger ju fan va bra vi är!

IMORN ÄR DET FRDAG OCH JAG SKA ÄNTLIGEN ÅKA TILL SBG! ♥
I'M SO HAPPY I'M SO GLAD!


'be cool'

Kommentarer
Postat av: Clara

Snygga Liv, hälsa SBG och gråt inte för mycket över att maten inte är lika god som vanligt.

2009-10-02 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0