Kvällens planer

Hemkunskapen var lungt det bästa jag har varit med om! Har alltid gjort halvt failade maträtter och efterrätterna har väl vart sådär, hehe. Men idag gjorde vi världens godaste sallad och vi kunde inte sluta äta vår efterrätt xD Det var hallon och jordgubbar som vi hade smält ner och glass. Jag DOG! Det var så jäfla gott! Sen gick väl dagen på.. Jag skjutsa hem Lisa på min lifebike. Haha vet inte varför alla kallar den så, det är ju en vanlig cykel. Men det passar ju bra, Livcykel :) Snart ska jag på en konsert med Sofia karlsson och sen tänkte jag dra till discot! Wohei! Det gör inget att det börjar före jag kommer dit, det brukar ju dra igång ca 1 timme innan det slutar, eller hur?
Hon är ju skapligt fin den där ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Fin blogg! :)

2009-10-23 @ 17:10:59
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0