Matthe

Måste bara säga att matten är ovanligt trevlig! Det är askul att inte bara prata med dom man brukar prata med, kan ha lika kul med Lo, gabbe och joel som jag kan ha med dom från min klass, även fast dom tillhör den lägre klassen som inte alls är lika ägig! ;) HOHOOOO!

Nån annann än jag som tycker att Inga borde förbättra sin dag lite grann? Jag menar om du är så himla trött och sur, kan du inte åka en berg och dalbana? Sjunga en sång? Få dig ett ligg eller bara äta lite mat? Vad om helst för att få en gladare syn på livet! Inga hallå, ryck upp dig varför ska vi straffas för att du har en dålig dag? :)

I realy have to plugg a bit now! :D och ta mig en bit choklad!
Asså att plugga. Vad är grejen med att plugga? Jag vet inte, jag vet inte! Vad är grejen med Mats Sundin? Jag vet inte, jag vet inte! Vuxna människor som simmar fjärilssim, asså vad är grejen? Jag vet inte, jag vet inte!

Erik Morén du får inte dö innan påsken för då blir jag förbannad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0