My eyeees!

Damn, jag har skrivit klart engelska sammanfattningen nu, på en och samma gång heelt utan paus. Mina ögon är i alla fal paj. Sen var det bara att sätta igång med en fransk översättning, en låång text! Haha jag orkade bara inte andra stycket på texten, det var ju jättesvårt och speciellt en grej fattade jag inte så Lena får hjälpa mig elr nåt. Jag satt ju bara med läxor nu hela kvällen och innan kvällen gjorde jag också det. Hur mycket får ett barn anstränga sig egentligen? Det KAN också bero på min otroliga seghet men det kan inte vara troligt?

Vi har iaf lagt en del bakom oss nu. SOn och biologin är avklarade och nu väntar man bara på resultat ju. Min prao håller på att ordna sig, det blir hos pappas jobbarkompis som håller på med en del media. Får se om det är mitt öde? Och nu, engelskan! NAJS! I'm too sexy for my lääxor!

Hahaha vilket jäffla PLUGGINLÄGG! Sorrry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0