Rutiner!

Vårt nya schema och andra saker börjar sätta sig i min hjärna :) Jag vet, ibland iaf, vad vi ska ha för lektioner och jag kommer ihåg fiolen varje tisdag! Yeah, den gick till och med bra haha. Kom hem typ nyss? Lite sent tkr jag. Heh glömde säga att jag har lärt mig mina rutiner så otroligt bra så jag bara sticker till fiolen direkt, utan att kolla på klockan, och kommer dit EN TIMME FÖR TIDIGT! Fatta vad sur jag blev då! Det var bara att åke hem igen, jag gjorde faktiskt klart franskaläxan då och sen tog jag med mig den till henne haha! Nu är den gjord iaf. Nu ska jag slappaa, är helt utmattad efter dagens äventyr ;)
Hej å HÅ, jobba PÅ, Tyskland ägde Frankeland i andra världskriget!
Men baguetterna är helt okej :) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0