Sprödis is my homeboy

Det var rätt skönt idag. Skolan gick segt men livskunskapen på slutet var najs. Haha och Anne och jag blev påkomna när vi smet ut från matten på vår fina utegård! Luppen drog upp persiennerna och såg arg ut? Haha tjurig dag maybe. Låter ju knappast kul men det såg så jäfla fult ut ;) Jag hade förresten engelskaprov idag, det gick väl bra och dåligt, ingen aning hehe det blir la spännande att se!

Japp, åkte till fiolen sen och den här gången i rätt timme! Plötsligt kom Michele in haha jag hade glömt att han spela gitarr så fattade inte vad han gjorde där, prata lite med han innan jag gick in i det gula lilla rummet med felan över axeln. HAHA. Joodå men det gick bra sen skyndade jag mig hem till tryggheten och värmen och oboyen, heh<3
Hahaha kom på en sak. På nå läger för längesen döpte jag min fiol till Sprödis. Fråga mig inte varför men kanske för att den är spröd? xD

Kommentarer
Postat av: Diza

HAHAHAHAH!!!! Ja, det är för att han är spröd, det sa du förut, hehe ;D

2009-10-23 @ 07:27:41
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0