Stolt

En simpel tanke
Jag fick en hur stolt känsla som helst nyss. När jag kommer hem från skolan brukar jag äta mellis och dryga, kanske ser på tv eller nåt, gör läxan om jag har nåra och sen sätter jag mig vid datan. Det är typ min eftermiddag och jag är LESS på den. Så idag när jag kom hem bara bäddade jag min säng, så ballt! Jag kunde känna hur jag liksom droogs mot datan men jag kämpa emot och städa undan på min bänk. Nämen hoppsan! Det såg väldigt fint ut och hur lång tid hade det tagit? 2 min? Gjorde lite nyttiga småsaker och sen kände jag mig faktiskt lite förtjänt av att sätta mig vid datan ett tag. Det är mycket skönare att göra så än att få skuldkänslor när man sitter för länge! Jag har tagit ett huge stepp i att ändra min vardag. Helt SICK men så är det :)

Kommentarer
Postat av: Diza

Höhö. Kan ju bara säga att jag känner igen mig själv där! :)

2009-10-22 @ 20:17:31
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0