Taket

Jag har två dagar i rad blivit väckt av min pappas kusiner, det är väl trevligt. En är lugn och en är högljudd haha man får hoppas att bli väckt av den lugne, Tord aka Tårtan :) Den andra heter Thomas och honom hör man på en km avstånd, hehe. Jahao nu vet ni lite om dom, bra va! Nu kan ni ha nåt att skryta med där hemma. Dom håller iaf på att bygga tak på garaget, som har hållit på att byggas i två år nu. Bra att pappa får hjälp annars kommer det väl ta 5 år till!
Men söndag är dagen idag och snart bär det av till kyrkan! :D ..eller inte, men söndagar brukar väl va slappa och tråkiga har jag hört. Blir väl att hitta på nåt riktigt mysigt, som fråga Olle! Han är ju mysig eller vad säger ni va? Hahaha han äger lite. Vad bra att jag kom på det nu! Hejdå och fortsätt ha tråkigt jag och Olle ska hitta på nåt kul!
Ain't no other man, can stand up next to you
Ain't no other man on the planet does what you do
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon
You got soul, you got class
You got style with your bad ass
Ain't no other man its true
Ain't no other man but you!♥


...I am SKOJING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0