TURBO

Idaåg var det en sköön dag för vi sluta kl 14.20! Ett fett WEII på det :D
På idrotten har vi valt grupper, turbogruppen och mellisgruppen. HAHA herre va fult det ser ut när jag skriver det här! Men jag valde turbo och det var faktiskt kul idag. Vi körde fotboll och vi gula kämpar ägde :)
Annars, ee ja vad har man att säga om skolan? :D Att bara för att huset är litet så betyder inte det att den inte kan spruta ut MASSOR av rök och flyga upp i luften! Elr hur Lo?<3

Jag var så himla skillad på att komma ihåg att gå till Runes idag! Jag har inte kommit ihåg det nån gång men nuså! Hitta ändå inget, skulle kolla på skor men det kanske har hänt en gång att jag har hittat skor där. Men en fyjäkla snygg mössa asså! Ska kanske ta och försöka bli ägare till den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0