Vart tog respekten vägen?

Reza äger på idol! Helt klart hon är ju föfusan bäst! :) Annars är det bru, hehe. Dagen gick rääätt så snabbt, vi ägde på att koppla ihop resistorer och glödlampor och vad i världen det var! Var hos Lisa ett tag innan jag gick hem till hönsgården här hemma. Tre Vallinsystrar och en man, haha ja det är ju full tantrulle här kan man säga. Neeh dom är ju i bara äldre tonåren!

När jag skulle gå in vid dungen till maten, som vi måste göra, stod det två små skitungar och höll för dörren och bah ni får inte komma in här! Du som är tjej kan ju förstå att ni inte ska gå in här och blabla! Asså jag blev så förbannad för jag hade ju bråttom så jag röt nåt åt dom vet inte va det va och röck upp dörren i en jäkla fart. Asså ska man inte ha respekt för dom äldre eller? Det skulle dom veta att på min tid såg man väl upp till dom äldre, gjorde man inte? Skulle jag stå och hålla upp dörren för en 9:a när jag gick på lågstadiet? Svar: NEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0