Död

Ja, döden kan vara så nära ibland.
Idag var en sån gång, hade slutat skolan (som var rätt trevlig) och kom på i sista minuten att jag skulle på fiol. Började gå upp dit och stannade vid övergångstället och bilarna stannade, weei! Men sen när jag skulle gå över så kom det en galen bil och körde om den som stod still i full fart!
Typ [__________SÅHÄR___________] nära mig!
Haha blev lite chockad och när jag gick förbi bilen som hade stannat hörde jag en lång rabla svärord xD
Fiolen gick snabbt iaf, skönt! tkr inte det är så himla kul men vafan, för lat för att sluta! Och jag tror jag kommer tycka det är bra att jag fortsatte sen. Är väl i en sån här dålig svacka.
Men ingen skada skedd! Sitter här, hel, och äter en godis jag hitta (y) glaad!
Tycker alla ska ta och äta en godis och bli glada ni med, förlänger säkert livet lite till :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: Haha, okej. Inte köping som diza då? (: Mjo, det spelar ingen roll, du kan ändra måtten själv där vid High: Wight och det ;)

2009-09-01 @ 20:23:32
URL: http://naah.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: Amen de ligger på samma ställe, du kan ändra de skälv :)

2009-09-01 @ 20:41:02
URL: http://naah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0