Fiol & fruktsoppa

Visste ni att jag spelar fiol? Det har jag faktiskt gjort i 5 år men jag pratar aldrig om det haha!
När jag väl kommer igång måste jag säga att det är jättekul, det är sant. och väldigt konstigt för jag börjar aldrig träna på egen hand utan typ mamma måste tjata som F*N på mig innan, då har jag lust att bara DÖDA det jävla instrumentet! Bara sluta helt enkelt. Sen blir det som vanligt kul igen när jag står där och spelar.
Det blir lite tråkigare att spela när man har sin franskalärare i fiol, som jag inte riktigt älskar dårå, men man ska inte skylla på nån annan vafan jag är slö! Har jag alltid varit! :/

Idag på den cplånga lunchrasten åkte jag, anne och ewe hem till ewe, det var SKÖJ! Haha hade hänt lite knäppa grejer innan jag kom, och det var lite knäppt när jag var där också<3 I fucking like it! särskilt den otroligt ägiga filmen! Haha hemmagjord film äger FETANS.
Puss to you<3

Den här äger också skapligt mycket,
youtube is my thang när man inte har egna inspelningsmöjligheter :) (låångt ord!)
Kan kolla på den 1000000 ggr jag skrattar lika mycket! Humor i världsklass!

Kommentarer
Postat av: Nynna

Jo... håll i fiolen. Det kommer du att vara glad för sen. D spelar som en galning hemma och har fått en toppenbra lärare. Det är guld att slippa tjata. Kramen..

2009-09-15 @ 08:27:53
Postat av: Diza

Haha! Stackars dej som får ha Madame franska :) Jag saknar henne INTE...

2009-09-16 @ 15:14:50
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0