Friday

Det är fredag igen! Så skönt. Var jättetrött i slutet på skoldagen och hade inte ork om man säger så.
Känslan man får när det är fredag är underbar, man tänker att nu är det slut och vad kul jag ska ha och man raddar upp en hel del man ska göra och bara ha det bra! Men sen kanske man bara går runt hemma och har inget att göra, man kanske måsta städa sitt rum elr liknande eller som jag måste göra nu, hjälpa mamma med hela huset och dammsuga. Fast sen på kvällen brukar det faktiskt bli mysigt och i morgon ska jag till västerås och shoppa och sen KLIPPA MIG! herre gus va najs! Var hela 2 månader sen och mitt hår är hopplöst just nu.
Sen ska min familj träffa en annan som bor där och gå på dethära kulturnatta, mammas jobbarkompis, ni förstår hur det är ;)

Det var en hel vecka sen jag, anne, ewe och sanna satt i husvagnen och kolla på idol! asså det går så jävla snabbt det är läskigt! Anne har utegångsförbud stackarn:/ ha det bra du där hemma, haha♥

Men nu ropar mamma! haha jag måste kanske skyynda mig :) Puss på er nudå..



Haha jag är inne på stora datan och här finns bara gammalt skit,
här är jag för 4 år sen, skillnad? HAHAHAHAA!



Kommentarer
Postat av: emilia

haha sötis LIV ! <3

2009-09-21 @ 15:44:22
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0