Helg

Ojoj, har hänt en del sen jag skrev.
I fredags efter skolan tog jag min banan och cykla iväg till anne's, HAHA. Kom precis samtidigt som ewe, tiimat! Där var också Sanna. Det blev idol mm i husvagnen med chokladpuddung, grädde och ofc, BANANER!<3
Haha det var mkt kul och lite banandamp på vägen, (mycket banan här.) Sen skulle vi sova hos ewe och då vänta vi på finfina mamma som skulle komma med saker och skjutsa oss, shit det var snällt! Men det tog en jävla tid för henne, vette fan vad hon hade för sig!? Sen var det lajban i ewes källare ett tag med luffaren rasmus och crackkarlsson, älska that! Heh snyggaste tuppen ewe blev också! Ujujs det var en redig video må jag säga!
Kul var det och sen på morgonen stack Sanna och Anne och lämnade mig och tuppen i skiten :)
Haha var en rätt så skön dag faktiskt! Målade lite här och lite där och gick på äventyr i skogen och klippte hund. Johan hade lagat asgod mat! Måste bara säga det! :D
Sen ganska sent (trodde inte jag skulle va kvar så länge men det blev så haha,) kom pappa å hämta mig med supercykeln. Åkte på pakethållarn, det var väldigt mysigt. Satt där och kände mig lite liten och kände den kalla vinden mot ansiktet och tittade upp på stjärnorna. HAHA det lät såååå mobbat! Men, eh, det gillade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0